Δέσποινα Βανδή «Εχω πάθει κατάθλιψη δύο φορές στη ζωή μου!»


Η Δέσποινα Βανδή ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που η λέξη «σταρ» τούς συνοδεύει σε κάθε τους επαγγελματικό και προσωπικό βήμα. Κάθε λεπτομέρεια για την προσωπική της ζωή καταναλώνεται με ταχύτητα φωτός από το σύνηθες αδηφάγο κοινό. Οχι άδικα καθώς εδώ και περίπου δέκα χρόνια η τραγουδίστρια έχει καταφέρει να είναι στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας ως μια από τις πιο επιτυχημένες Ελληνίδες τραγουδίστριες. Φέτος η Δέσποινα επέστρεψε και πάλι στην παλιά της εικόνα παρουσιάζοντας στο «Vox» ένα από τα καλύτερα μουσικά λαϊκά προγράμματα της νυχτερινής Αθήνας, με το κοινό να παραληρεί σε κάθε της εμφάνιση πάνω στη σκηνή. Η δημοφιλής τραγουδίστρια παραχώρησε συνέντευξη στο ένθετο περιοδικό «People» του «Πρώτου Θέματος».

-Την άλλη Κυριακή διοργανώνεις ένα φιλανθρωπικό χριστουγεννιάτικο bazaar για το «Χαμόγελο του παιδιού». Πώς πήρες αυτή την απόφαση;
Ηταν μια απόφαση της στιγμής. Μια μέρα ήμουν στην κουζίνα και έφτιαχνα κουλουράκια με τα παιδιά μου και σκέφτηκα πως θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα να διοργανώσω μια εκδήλωση της οποίας όλα τα έσοδα θα πάνε στο «Χαμόγελο του Παιδιού». Είμαι της άποψης πως όταν ο Θεός σού δίνει πρέπει να δίνεις κι εσύ. Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί σε αυτή τη δύσκολη εποχή που διανύουμε, η ανταπόκριση και η γενναιοδωρία από ανθρώπους και εταιρείες που θέλουν να συμμετάσχουν δίνοντας τα προϊόντα τους γι’ αυτό τον σκοπό είναι πολύ μεγάλες.

-Τι ακριβώς θα περιλαμβάνει αυτό το χριστουγεννιάτικο bazaar και πού θα λάβει χώρα;
Ο όμιλος Αποστολόπουλου μας έχει παραχωρήσει έναν πολύ μεγάλο χώρο 700 τ.μ. στο Κεφαλάρι γι’ αυτό τον σκοπό, τον οποίο έχουμε μετατρέψει σε μεγάλη παιδική χαρά. Εκεί τα παιδιά που θα έρθουν θα μπορούν να ζωγραφίσουν, να παίξουν, να πλάσουν κουλουράκια, να βγάλουν φωτογραφίες με τον Αγιο Βασίλη και να μπουν στο κλίμα των Χριστουγέννων, ενώ την ίδια ώρα οι γονείς θα μπορούν να ψωνίσουν με την άνεσή τους τα δώρα τους, τα οποία είναι σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές.

-Σε ενοχλεί το γεγονός πως για κάποιους η φιλανθρωπία είναι ένα είδος μόδας και πολλές φορές το χρησιμοποιούν για τη δική τους και μόνο προβολή;
Το έχω σκεφτεί αυτό που λες, και γι’ αυτό όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με το «Χαμόγελο του Παιδιού» ήθελα να κρατήσω όσο το δυνατόν πιο χαμηλούς τόνους. Αλλά σε τελική ανάλυση, αυτό που έχει σημασία είναι να κάνεις αυτό που πρέπει χωρίς να ασχολείσαι με το τι θα πουν ή τι θα γράψουν. Και μόνο που θα συγκεντρωθεί ένα μεγάλο ποσό, που σε άλλη περίπτωση μπορεί και να μη μαζευόταν, εμένα αυτό μου αρκεί.



-Ποιες είναι οι ανησυχίες σου όσον αφορά στα παιδιά σου;
Με ανησυχεί πολύ το μέλλον τους εδώ στην Ελλάδα, ειδικά το τελευταίο διάστημα. Και ανησυχώ όχι μόνο για τα δικά μου παιδιά, αλλά και για αυτά των φίλων μου, και για όλα τα παιδιά του κόσμου. Με απασχολεί που μεγαλώνουν σε μια χώρα όπου ναι μεν είναι η πατρίδα τους, αλλά ποιο μπορεί να είναι το μέλλον και τι προοπτικές μπορεί να έχουν; Είναι πολύ άσχημο να μη βλέπεις φως στο τούνελ. Δεν πιστεύω πως από αυτή την κατάσταση που βιώνουμε θα βγούμε πολύ γρήγορα.

-Πόσο εύκολο είναι για σένα να κρατήσεις τις ισορροπίες μεταξύ της τραγουδίστριας Δέσποινας Βανδή και της μάνας, συζύγου και φίλης Δέσποινας Βανδή; Υπήρξαν στιγμές που ένιωθες να «το χάνεις»;
Να το χάσω όχι, αλλά έχουν υπάρξει φορές που η προσοχή μου έγερνε περισσότερο στο κομμάτι της Δέσποινας ως τραγουδίστριας. Αυτό βέβαια συνέβη στις αρχές της καριέρας μου, όχι τώρα. Προτού κάνω οικογένεια η δουλειά μου με απασχολούσε περισσότερο. Με απασχολούσε το τι μπορεί να έγραφαν για μένα, το πώς έπρεπε εγώ να ήμουν. Τώρα σου ορκίζομαι πως δεν με απασχολεί τίποτα ούτε τι γράφουν, ούτε τι λένε. Δεν έχω και τον χρόνο πλέον να αναλώνομαι σε όλα αυτά. Δεν ζω μόνο για τη δουλειά μου και δεν ζω αποκλειστικά για αυτή, ούτε για την εικόνα που τα media έχουν πλάσει για μένα. Δεν με ενδιαφέρει να υπηρετώ αυτή την εικόνα. Σαφώς είμαι χαρούμενη και πολύ ευτυχισμένη για όλα αυτά που μου έχουν συμβεί, αλλά την ισορροπία στη ζωή μου μού την έχουν φέρει τα δυο μου παιδιά.





-Χρόνος για σένα και τον Ντέμη υπάρχει; Κάνετε πράγματα ως ζευγάρι ώστε να διατηρείτε τη σχέση και τον γάμο σας ζωντανό;
Αν θέλει ένα ζευγάρι να διατηρήσει μια σχέση ή έναν γάμο ζωντανό, θα πρέπει να κάνει πράγματα που το αφορούν. Ετσι και εμείς προσπαθούμε να διατηρούμε τον γάμο μας σε μια «γκομενική» κατάσταση. (γέλια).

-Σου έχει τύχει ποτέ, ειδικά το παρελθόν, να κάνεις τα στραβά μάτια προκειμένου να σώσεις τη σχέση σου;

Δεν χρειάστηκε να κάνω τα στραβά μάτια γιατί δεν έχω αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο. Ναρκωτικά έχεις δοκιμάσει ποτέ; Οχι, γιατί η ντόπα την ώρα που βρίσκομαι πάνω στη σκηνή είναι τόσο πολύ μεγάλη που δεν χρειάζομαι κάτι για να ανέβω ακόμα περισσότερο. Οταν είμαι πάνω στη σκηνή η αδρεναλίνη μου χτυπάει κόκκινο.

-Σε έχει φλερτάρει ποτέ ερωτικά μια γυναίκα και πώς αντέδρασες;
Ναι, μου έχει συμβεί, αλλά όχι με τρόπο ώστε να με κάνει να νιώσω άσχημα και να μην ξέρω πώς να αντιδράσω.

-Τι τίμημα έχεις πληρώσει για αυτό που είσαι σήμερα;
Το γεγονός πως μπορεί ο καθένας να πάρει το όνομά σου και να γράψει ό,τι του κατέβει από το κεφάλι.

-Αξίζει τον κόπο όλο αυτό;
Αν το αντιπαρέλθεις όλο αυτό και δεις ότι αφορά μόνο ένα κομμάτι του εαυτού μου και όχι όλη τη Δέσποινα, βέβαια αξίζει. Η δουλειά μου έχει να κάνει με την επαφή μου με τον κόσμο. Οπότε αυτό έχει και τις δικές του προεκτάσεις.

-Εχεις μετανιώσει για επιλογές που έχεις κάνει;
Δεν έχω μετανιώσει, γιατί οι επιλογές που έκανα με έχουν φτάσει στο σήμερα και το σήμερα μου είναι πολύ ωραίο.

-Σου έχουν προτείνει να παρουσιάσεις κάποια μουσική εκπομπή ή να είσαι μέλος της κριτικής επιτροπής;
Ναι, μου έχουν κάνει πρόταση, αλλά ο λόγος που δεν δέχτηκα ήταν γιατί δεν ήξερα αν μπορώ να το κάνω καλά και όπως έπρεπε. Το ότι κάποιος είναι τραγουδιστής δεν πάει να πει ότι μπορεί και να παρουσιάζει. Δεν το μετάνιωσα που δεν το έκανα. Αλλωστε ο Σάκης αυτό το κάνει πάρα πολύ καλά.

-Γιατί τόσα χρόνια δεν έχεις πάει ποτέ στη Eurovision;
Η Ελλάδα έκανε το χρέος της όταν έστειλε την Ελενα Παπαρίζου και πήρε την πρώτη θέση. Η Eurovision είναι ένας μουσικός διαγωνισμός που αφορά κυρίως στους πιτσιρικάδες. Οπότε θεωρώ πως θα πρέπει να πηγαίνουν καλλιτέχνες που είναι στην αρχή της καριέρας τους. Για μένα το θέμα Eurovision έχει κλείσει εντελώς.

-Οι σχέσεις σου με τον Φοίβο τελικά πώς είναι; Διότι έχουν ακουστεί διάφορα…
Οι σχέσεις μου με τον Φοίβο ήταν και είναι άψογες. Δεν ισχύει τίποτε από όσα λένε και γράφουν.

-Εξακολουθείς να έχεις επικοινωνία με την Ελένη Μενεγάκη;
Ναι, έχουμε επικοινωνία. Η Ελένη πέρασε μέσα από μια δύσκολη κατάσταση και τώρα δείχνει να είναι καλά. Οπότε όταν ο φίλος σου είναι καλά, είσαι και εσύ καλά.

-Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερος κόσμος έρχεται αντιμέτωπος με την κατάθλιψη. Εσύ έχεις βιώσει ποτέ ανάλογη κατάσταση;

Εχω πάθει κατάθλιψη δύο φορές έως τώρα στη ζωή μου. Η δεύτερη φορά ήταν στο ξεκίνημα της καριέρας μου εδώ στην Αθήνα. Αυτό το δυσάρεστο διάστημα ένιωθα τη ζωή μου κενή και ότι αναλωνόμουν σε ασήμαντα πράγματα. Δεν είχα διάθεση να φάω, να σηκωθώ από το κρεβάτι, να κάνω τίποτα. Με τη βοήθεια δύο καλών φίλων και του εαυτού μου κατάφερα να ξεφύγω από αυτό το μονοπάτι. Στη ζωή πρέπει να έχεις στόχους και όνειρα.

-Για ποια πράγματα είσαι περήφανη μέχρι στιγμής;
Είμαι περήφανη για τα παιδιά και την οικογένεια που έχω δημιουργήσει και για τη σχέση που έχω όλα αυτά τα χρόνια με τον κόσμο. Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να αγαπιέσαι.


http://www.protothema.gr

Σχόλια