Ποια επώνυμη επισκέφθηκε ένας striper;


Είναι νέα, έχει αστείρευτη πηγή χιούμορ και δεν διστάζει να αυτοσαρκαστεί. Παλαιότερα μας απασχόλησε με την αποχώρηση της από πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή ενώ λίγο αργότερα όλοι ασχολήθηκαν με το κόψιμο της εκπομπής όπου παρουσίαζε. Πριν αρκετά χρόνια και ενώ έκανε εκπομπή στο ραδιόφωνο, άνοιξε την πόρτα του στούντιο και μπήκε ένας… λοκατζής. Ήταν την ημέρα της ονομαστική της γιορτής και ένας πολύ καλός της φίλος, ήθελε να της κάνει ένα δώρο που θα το θυμάται σε όλη της την ζωή. Ο λόγος για την Κατερίνα Ζαρίφη, η οποία έμεινε έκπληκτη όταν ο λοκατζής άρχισε να βγάζει ένα- ένα τα ρούχα του και να της επιδεικνύει τα κάλλη του. «Το πιο περίεργο δώρο μου το έκανε πριν δέκα χρόνια ο φίλος μου Μάκης Πουνέντης, με τον οποίο τότε εργαζόμασταν στον ίδιο ραδιοφωνικό σταθμό. Είμαι, λοιπόν, στον αέρα την ημέρα της γιορτής μου, όταν μπαίνει στο στούντιο ένας θεόρατος κούκλος ντυμένος λοκατζής. Ξαφνικά ακούγεται το τραγούδι «Φώτα κι άλλα φώτα» της Σαμπρίνας και ο λοκατζής αρχίζει να βγάζει τα ρούχα του … ένα- ένα. Έπαθα πλάκα. Μετά από λίγο εμφανίστηκε ο Πουνέντης με τους υπόλοιπους ξεκαρδισμένοι στα γέλια. Ο αθεόφοβος είχε πληρώσει ένα στρίπερ για να μου κάνουν αυτή την έκπληξη»
People

Σχόλια