Ελπίδα: «Η Φουρέιρα βρήκε ευκαιρία να βγει στο προσκήνιο»!


Αναμενόμενο χαρακτήρισε η Ελπίδα το αποτέλεσμα του φιλανθρωπικού show του MEGA “Just the two of us”. Όπως είπε αποκλειστικά στο “newsbomb.gr”: « Ήταν ένας τελικός ενός παιχνιδιού, το αποτέλεσμα του οποίου το περιμέναμε όλοι. Το βλέπαμε ότι νικητές θα ήταν ο Πετράκης με την Φουρέιρα. Από την αρχή φαινόταν. Ο Παναγιώτης είναι επαγγελματίας και δεν μπορούσε να συγκριθεί με όλους τους άλλους. Έπρεπε να συγκριθεί με εμένα ή με κάποιον άλλον επαγγελματία τραγουδιστή».

Γι΄ αυτό κάποιοι μίλησαν για αθέμιτο ανταγωνισμό.
«Από τη στιγμή που μπήκε στο παιχνίδι ο Παναγιώτης, ξέραμε ότι πάει για τη νίκη. Ήταν ο καλύτερος, ψέματα να πούμε; Αθέμιτο, ξε-αθέμιτο, ο άνθρωπος μπήκε για ένα λόγο και το δήλωσε. Είναι ένας πολύ καλός ηθοποιός, είναι ένας άνθρωπος που τον ξέρει η μισή Ελλάδα λόγω του σίριαλ που συμμετέχει και ήθελε να τον μάθει και η υπόλοιπη. Εγώ δεν ήξερα την ύπαρξή του γιατί δεν είχα παρακολουθήσει ποτέ το σίριαλ που πρωταγωνιστεί. Αρχικά, υπήρχε σκέψη να είμαστε μαζί, αλλά ευτυχώς που τελικά δεν έγινε γιατί εγώ δεν έχω χορευτικές ικανότητες και θα το κρατούσα πίσω το παιδί. Βγήκε με την Ελένη η οποία είναι μια χαρά, ένα φρέσκο κορίτσι που βρήκε μια ευκαιρία να βγει περισσότερο στο προσκήνιο».

Ο κόσμος πως είδε την επανεμφάνιση σας;
«Η αγάπη που εισέπραξα από τον κόσμο ήταν ό,τι καλύτερο μου συνέβη αυτά τα χρόνια. Ήταν εκπληκτική εμπειρία διότι έδειξε ότι ξέρει να εκτιμά, να αγαπά και να ξεχωρίζει. Ένιωσα τις δονήσεις από τους ανθρώπους που με αγαπάνε κι ήταν μια καλή ευκαιρία να με μάθουν και οι νεότεροι».

Και η συνύπαρξη, τόσα χρόνια μετά, με τον Κώστα Τουρνά;
«Η υπέροχη σύμπτωση με τον Κώστα τον Τουρνά ήταν ότι, ενώ είμαστε φίλοι, είχαμε και οι δυο πρόταση από το MEGA, αλλά δεν το γνωρίζαμε. Το μάθαμε την επόμενη μέρα αφού είχαμε υπογράψει. Πολύ ευτυχής συγκυρία!».

Αυτή σας η επανεμφάνιση, σημαίνει και επαναφορά στο τραγούδι;
«Δεν ξέρω τι θα κάνω. Αν μου προκύπτουν καλά πράγματα δεν θα λέω όχι. Εκτονώνομαι κι εγώ λιγάκι γιατί και το κλείσιμο στο σπίτι δεν είναι ωραίο σε αυτές τις ηλικίες. Είμαι μεγάλη και φάνηκε ότι κουράζομαι περισσότερο από τους άλλους. Λογικό είναι. Αλλά μέχρι εκεί που μου κάνει καλό και μπορώ να προσφέρω, είμαι διαθέσιμη. Είμαι έτοιμη να τολμήσω πράγματα. Συζητάω γενικότερα γιατί έχω αρκετές σοβαρές προτάσεις. Συζητάω και με τον Θεοχάρη (Ιωαννίδη) γιατί θέλω να το βοηθήσω αυτό το παιδί».

Δεθήκατε πολύ στη διάρκεια του διαγωνισμού και φαινόταν αυτό.
«Τον Θεοχάρη τον έχω σαν παιδί μου. Τον αγάπησα, αλλά κι αυτός μ΄ αγαπάει πολύ. Ξέρω ότι μετά τη μαμά του βάζει εμένα σαν δεύτερη. Τον έχω αγαπήσει γιατί είναι ένα σπουδαίο, πολυτάλαντο παιδί, από αυτά που δεν συναντάς εύκολα σήμερα».

newsbomb.gr

Σχόλια