Χρύσα Ρώπα:"Στα 12 μου έμαθα ότι είμαι υιοθετημένη"!

Στην εκπομπή του Σταύρου Θοδωράκη αποκάλυψε η Χρύσα Ρώπα πως είναι υιοθετημένη.

«Όσο πιο δραματικό είναι κάτι τόσο πιο αστείο καταλήγει, το σενάριο της ζωής μου θα ήταν κωμικό λοιπόν» είπε η Χρύσα Ρώπα και συνέχισε περιγράφοντας το πως υιοθετήθηκε: «Σ’ ένα χωριό μία γυναίκα μένει για 15η φορά έγκυος και επειδή ο ιερέας  αρνείται να την εξομολογήσει επειδή κάνει συνεχώς εκτρώσεις γεννάει τελικά 2 δίδυμα κορίτσια. Λίγο αργότερα έρχεται μία γυναίκα, κόβει μία κλωστή από το ποδόγυρό της και το δένει στο χεράκι του ενός κοριτσιού. Αυτό σημαίνει πως διάλεξε να πάρει αυτό το κορίτσι. Ήμουν εγώ. Το έμαθα στα 12 μου. Το έμαθα σε μία είσοδο πολυκατοικίας. Έχασα την εμπιστοσύνη μου. Δεν υπήρχε σύνορο μεταξύ της αλήθειας και του ψέματος».

yupi.gr

Σχόλια