Ντέιβιντ Αρκέτ:«Ζούσα πάντα στη σκιά της γυναίκας μου»

Συνεχίζει να «εμπλουτίζει» τη δημόσια εικόνα του με αποκαλυπτικές δηλώσεις και πάλι ο 39χρονος ηθοποιός, ύστερα από αποχή ενός μήνα από τα δημόσια πράγματα λόγω της θεραπείας που ακολούθησε σε κέντρο αποτοξίνωσης.


Από εκεί ακριβώς που άφησε τις εξομολογητικές διηγήσεις για την προσωπική του ζωή, συνεχίζει ο πρωταγωνιστής του «Scream 4», ο οποίος σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Όπρα Γουίνφρεϊ, μίλησε για όλα.

«Μια μέρα η Κόρτνεϊ μού ανακοίνωσε ότι δεν είναι καθόλου ευτυχισμένη. Ένιωσα την εγκατάλειψη εκείνη τη στιγμή. Θύμωσα με το δυναμισμό της σχέσης μας. Θύμωσα με την ίδια μου τη γυναίκα», παραδέχτηκε ο ηθοποιός.

Ο θυμός του αυτός ενισχύθηκε σημαντικά ωστόσο και από δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι η τηλεοπτική Μόνικα από τα «Φιλαράκια» είχε δεσμό με κάποιον άλλο: «Πίστευα ότι έχει κάποια άλλη σχέση. Νόμιζα ότι κανείς δεν θα έγραφε κάτι τέτοιο, αν δεν ίσχυε στην πραγματικότητα. Τώρα ξέρω ότι τίποτα από αυτά δεν ήταν αλήθεια». Ο 39χρονος ηθοποιός που ήταν εμφανώς συγκινημένος, ξέσπασε σε κλάματα.

Στην ίδια συνέντευξη ο ηθοποιός προχώρησε ένα βήμα παραπάνω για να αναλύσει την ανταγωνιστική διάθεση που τον κυρίευε στη σχέση του με την πρώην σύζυγό του: «Πρωταγωνιστούσε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα σίριαλ όλων των εποχών και έβγαζε περισσότερα χρήματα από εμένα. Ζούσα πάντα στη σκιά της και αυτό μου δημιουργούσε μια πικρία την οποία κρατούσα μέσα μου».

Με βοήθεια από ειδικούς προσπάθησε να ισορροπήσει αυτή τη διάθεση και να ξεκαθαρίσει μέσα του τα συναισθήματά του για την Κόρτνεϊ Κοξ με την οποία έχει μια 6χρονη κόρη, την Κόκο: «Αγαπώ την Κόρτνεϊ. Θέλω να προσπαθήσουμε να είμαστε όσο καλύτεροι άνθρωποι γίνεται. Τώρα, αν το καλύτερο που μπορώ εγώ να γίνω δεν είναι και πάλι αρκετό για να την κάνει ευτυχισμένη, αυτό θα φανεί στο μέλλον. Ξέρω ότι θα είμαι μαζί της μια ολόκληρη ζωή. Έχουμε μια καταπληκτική οικογένεια και είμαστε πολύ καλοί γονείς».

yupi.gr

Σχόλια