"Ο γιος μου ήταν ένα χαμόγελο για όλο τον κόσμο"! Η μάνα του 44χρονου σπαράζει...

Περισσεύει ο πόνος, η οργή, η αγανάκτιση και η θλίψη στην Κύθνο, πατρίδα του βίαια δολοφονημένου Μανώλη Καντάρη.
Τραγική φιγούρα η χαροκαμένη μάνα Μαρία Καντάρη η οποία ακόμη δεν μπορεί να πιστέψει το κακό που τη βρήκε.

Όπως δήλωσε στο Newsit "δεν ήταν πλάσμα αυτό, δεν ήταν παιδί αυτό, ένα χαμόγελο ήτανε για όλο τον κόσμο. Εγώ έχασα τον λεβέντη μου. Τι να πω για τους φονιάδες. Τι να πω, που την ώρα που τον σφάζανε το είδα στον ύπνο μου. Ένας σεισμός γινόταν γύρω μου.Το είδα στον ύπνο μου τη στιγμή που γινότανε το κακό, ήταν 5.20 το πρωί. Σηκώθηκα και έπιασα το τηλέφωνο".

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας παρακαλούμε να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Όλες οι γνώμες είναι ελεύθερες.
Περιμένουμε την δική σας....