Τα βίντεο των Anonymous Hackers για την Ελλάδα


Δύο "επιθετικά" βίντεο αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο από τη γνωστή πλέον διεθνή ομάδα χάκερ «anonymous», τα μέλη της οποίας χτυπούν μέσω ίντερνετ, επιλεγμένους στόχους ανά τον κόσμο.

Τα δύο αυτά βίντεο αφορούν την Ελλάδα και την επικείμενη διαδικτυακή επίθεση που θα δεχθούν όπως απειλούν οι ανώνυμοι χάκερς οι πολιτικοί, τα ΜΜΕ, η Αστυνομία και οι τραπεζικοί στην χώρα μας.

«Σας παρακολουθούμε να γκρεμίζετε και το τελευταίο ίχνος δημοκρατίας στη χώρα σας. Σας παρακολουθούμε να υπογράφετε εξωφρενικά συμφωνητικά με το ΔΝΤ και να ξεπουλάτε τις ψυχές του λαού σας για να ικανοποιήσετε τους φίλους σας, χρησιμοποιώντας παρακρατικές ομάδες σαν προβοκάτορες, σε ειρηνικές διαδηλώσεις.

Σας παρακολουθούμε να επιτίθεστε σε διαδηλωτές με δακρυγόνα, πέτρες και βία», αναφέρει το μήνυμα των "anonymous" προς την χώρα μας, συνεχίζοντας στο ίδιο σκληρό ύφος.

«Επί αιώνες η χώρα σας ήταν το περήφανο λίκνο της δημοκρατίας και του πολιτισμού, αλλά τώρα μετατρέψατε τη χώρα σας σε παιχνιδότοπο για κερδοσκόπους».


Τα δύο βίντεο, όπως αυτά αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο...


Σχόλια

  1. ΤΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΠΙΝΑΣ!!!ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑ ΚΑΠΟΤΕ ΜΕ ΒΟΛΕΨΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΙΩΝΙΑ ΘΑ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ!!!ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΧΕΤΕ ΦΩΝΗ!!!ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ!!!ΕΤΣΙ ΟΤΑΝ ΑΥΡΙΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΦΙΛΟΙ Η ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΠΛΑΤΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετά άπό τόσους μήνες φίλε μου σού άπαντώ, ήμουν κι έγώ στήν πλατεία ήμουν κι έγώ ένας άπ' αύτούς πού έφτιαξαν τήν πλατεία μέ τίς συνεχείς παροτρύνσεις μου άπό τό μπλόγκ μου γιά είρηνική κατάληψη τής πλατείας, ή άλήθεια είναι γραμένη στό μπλόγκ μου. Όμως κάποιοι μάς άρπαξαν τήν πλατεία κι έκαναν τά δικά τους... Παρ' όλα αύτά καταφέραμε νά κλονήσουμε τήν προδοτική κυβέρνηση νά φάμε τόν προδότη πρωθυπουργό καί έκεί πού ήταν τελειωμένοι μάς βραχυκύκλωσαν μέ τό ξύλο καί τά χημικά. Γιατί σταματήσαμε, έπρεπε νά συνεχίσουμε άλλού, νά τούς τρελλάνουμε, έπρεπε νά κάνουμε άλλου είδους είρηνικές έκδηλώσεις, γιατί σταματήσαμε, μάς λύγισε ό οίκονομικός πόλεμος; Πρέπει νά πάμε στά σπίτια τους νά τά άποκλείσουμε, μπορούμε νά κάνουμε τόσα καί σταματήσαμε, ό Παπαδήμιος είναι χειρότερος, ή συγκυβέρνηση είναι χειρότερη γιατί καλύπτει τούς προδότες καί δέν ύπάρχει άντιπολίτευση, ή νέα παγίδα είναι ή άριστερά θά τούς δώσουν τή δυνατότητα νά κυβερνήσουν καί τότε θά καταλάβουμε γιατί ήρθε ή άριστερά, γιά νά γίνει ή ταφόπλακα τού έλληνικού λαού, πάμε σέ νέο έμφύλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας παρακαλούμε να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Όλες οι γνώμες είναι ελεύθερες.
Περιμένουμε την δική σας....