Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ

“Σωσίας του διαβόλου” η νέα μόδα στην Αγγλία.
Βρυξέλλες Πορφύρης Δ /Σταφυλά Π  για το pentapostagma.gr
Με τα κέρατά του ν΄ αναδύονται από το μέτωπό του,διχαλωτή γλώσσα και κόκκινο βολβό στα μάτια από τατού ο 43χρονος Diablo Delenfer του Kent – το αληθινό του του όνομα είναι Gavin Paslow -πραγματοποιεί την ιδέα που αποτελεί μόδα και αυξάνουσα πλειοψηφική τάση  των ατόμων να θέλουν να μοιάσουν στον φοβερό δαίμονα. Κατ΄εικόνα και καθ΄ ομοίωσή του.


Τώρα ο πρώην ιδιωτικός αστυνομικός που περιγράφεται ως « καλλιτέχνης της τροποποίησης του σώματος » επιθυμεί να εμφυτεύσει στο κρανίο του μεταλλικά κέρατα για να ταυτιστεί ακόμη περισσότερο με το πρότυπό του ή μήπως για να γίνει ο σωσίας του.Αλλά επειδή η  « τροποποίηση σώματος » στη Μεγάλη Βρετανία απαγορεύεται και δεν έχει νομομοθετηθεί το σύνολο των επεμβάσεων γίνεται χωρίς αναισθητικό.
διχαλωτή γλώσσα εμφυτεύματα για κέρατα
διχαλωτή γλώσσα εμφυτεύματα για κέρατα
Ο Τρομακτικός πλέον  Delenfer  ξόδεψε  10,000 £ για να μοιάσει επακριβώς στον Λούσιφερ με διαβολικά κέρατα εμφυτεύματα και να αποτελέσει ένα σωσία του Βελζεβούλ.
«Ό,τι έκανα το έκανα συνειδητά ” διευκρινίζει. « Βλέπεις την βελόνα της επέμβασης να έρχεται  κατά πάνω σου και αυτό σε στρεσάρει.Αλλά δεν μπορείς να φοβάσαι ότι θα πονέσεις όταν είσαι άνθρωπος του Σατανά. ”
«Όταν έδινε ο Θεός  κέρατα εγώ ήμουν στην ουρά για να πάρω» εκμυστηρεύεται.
Παρά το επώδυνο της διαδικασίας ο  43 χρονος επιμένει ότι δεν έχει την πρόθεση να σταματήσει. «Εγώ θα περιέγραφα τον εαυτό μου απλά ως ένα καλλιτέχνη της τροποποίησης του σώματος ” εξηγεί.
«Είμαι ένας περίεργος άνθρωπος αλλά η τροποποίηση του σώματος είναι το ταξίδι της ζωής μου.Είναι κάπως παράξενο και εκκεντρικό αλλά είμαι ο ευατός μου. ‘
Ενώ προσθέτει: «Επέλεξα να γίνω ο διαβολάνθρωπος ..Δεν είμαι καθόλου σατανικός απλά το βρίσκω διασκεδαστικό ».
«Πιθανόν η όλη μετατροπή να μου κόστισε ως σήμερα    10,000 £ » δηλώνει.
Ο  Delenfer για να έχει το απόλυτα επιθυμητό αποτέλεσμα θα επιχειρήσει να κάνει τα αυτιά του πιο μυτερά και να καλύψει το σώμα του με μια σειρά ταουάζ όπως έχει κάνει ως τώρα για το πρόσωπο και τα χέρια. Στη συνέχεια, ανέφερε  ότι το πιο ριψοκίνδυνο ήταν τα  τατουάζ στο βολβό των ματιών αφού ελλοχεύει ο κίνδυνος της τύφλωσης αν ο κερατοειδής έχει διαραγεί.
Δηλώνει ευτυχισμένος από τα αδιάκριτα βλέματα των περαστικών που τον περιεργάζονται.
« Οι σχέσεις βέβαια αποτελούν ένα δύσκολο πρόβλημα πλέον για να είμαι ειλικρινής» ομολογεί.«Αναζητώ κάποιο πρόσωπο που θα μπορεί να δει πέρα από τη μάσκα”.
«Άλλαξε ο τρόπος με τον οποίο τα άτομα με βλέπουν με δέχονται και μ΄αντιμετωπίζουν…αλλά δεν θα σταματήσω!
Κάποιοι από τους περαστικούς με φοβούνται και άλλοι δεν καταλαβαίνουν αλλά αυτό έχει την πλάκα του. Δεν είμαι σατανικός “επαναλαμβάνει “απλά είναι θέμα image.»
Η έμπνευση του όλου look προέρχεται από την γκραβούρα του γάλλου χαράκτη Gustave Doré που απεικονίζει τον Lucifer,τον Εωσφόρο σε εικαστική περιγραφή αποσπάσματος από τη Θεία Κωμωδία του Δάντη.
η γκραβούρα που στάθηκε πηγή έμπνευσής του
η γκραβούρα που στάθηκε πηγή έμπνευσής του
ΠΗΓΗ “The Daily Mail. “,huffingtonpost

Σχόλια