«Έχω χτυπήσει τον σύντροφό μου και ήταν πανέμορφα!»


Η πληθωρική Βάνα Μπάρμπα για άλλη μια φορά έκανε hot αποκαλύψεις και μίλησε για τους πρώην της, τα προσωπικά της, τα επαγγελματικά της αλλά και το επεισόδιο στην εκπομπή των Λιάγκα- Σκορδά.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Ciao» παραδέχτηκε ότι έχει φτάσει σε σημείο να χαστουκίσει τον σύντροφό της και μάλιστα δεν του ζήτησε συγγνώμη. «Σε ένα ερωτικό παιχνίδι όλοι τα κάνουμε όλα! Όταν είσαι ερωτευμένος με κάποιον θα θυμώσεις, θα μαλώσεις, θα ζηλέψεις. Όχι, δεν μετάνιωσα ποτέ που σήκωσα χέρι να τον χτυπήσω! Ήταν πανέμορφο», είπε με αφοπλιστική ειλικρίνεια η Βάνα.

Η κ. Μπάρμπα συνεχίζοντας τις αποκαλύψεις είπε ότι έκανε λάθος που έμεινε στην Ελλάδα και δεν πήγε στο εξωτερικό για να κάνει καριέρα.«”Ρε γαμώτο”, έπρεπε να είχα φύγει. Εγώ στην καριέρα μου, άλλωστε, δεν προσπάθησα να επιβεβαιώσω ότι είμαι κάτι άλλο από ωραία γυναίκα, όπως με αποκαλούν».

Η ηθοποιός όπως ήταν αναμενόμενο ερωτήθηκε και για την επεισοδιακή αποχώρησή της από το πρωινό του Mega. «Σιγά να μη θιχτώ από μια πρωινή εκπομπή. Ένιωσα ότι δεν μου αξίζει αυτή η ενότητα που μου διέθεσαν μέσα σε ένα τρίωρο. Τα συμπαθώ τα παιδιά, αλλά ήμασταν άγνωστοι, μου ζήτησαν συγνώμη και τελείωσε η ιστορία», διευκρίνισε η Βάνα.

Τέλος η ηθοποιός αναφέρθηκε και στα επαγγελματικά της όπου πρωταγωνιστεί στην παράσταση «50 χρόνια έρωτας» με παραγωγό τον πρώην αγαπημένο της, Λάκη Ραπτάκη.

Η ίδια ξεκαθάρισε ότι η σχέση τους πλέον είναι φιλική πλέον και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μεταξύ τους.


http://www.protothema.gr

Σχόλια