Κ. Τουρνάς: «Υπήρξε πολιτική παρέμβαση στη Eurovision»


του Αντώνη Ανδρικάκη

Μέσα σε αυτό το απίστευτο μίξερ της τηλεόρασης που πολτοποιεί με ιλιγγιώδεις ρυθμούς ανθρώπους, εποχές, αναμνήσεις, συγκινήσεις, λόγια και τραγούδια, πέτυχα τον Κώστα Τουρνά να τραγουδάει το «άνθρωπε αγάπα». Και συγκινήθηκα συνειδητοποιώντας ότι έχουν περάσει ακριβώς 40 χρόνια από τότε που αγόρασα τον δίσκο των POLL από το χαρτζιλίκι μου.

Το «just the two of us» μόλις τελείωσε και ο Κώστας μιλάει στο newsbomb.gr για την τηλεοπτική του εμπειρία σαν μέλος της κριτικής επιτροπής. «Ήταν πολύ προσεγμένη παραγωγή. Η ατμόσφαιρα ήταν καλή και δεν προλάβαινες να δυσαρεστηθείς από κάτι ύπουλο, κάτι ύποπτο, κάτι περίεργο. Ο Καπουτζίδης είναι τόσο γλυκός, τόσο επικοινωνιακός, τόσο δοσμένος σ΄αυτό που κάνει! Στο τέλος έμοιαζε σαν να είμαστε σε ένα πάρτι».

Πολλές φορές τον τελευταίο καιρό ένοιωσε την ανάσα του τηλεοπτικού τέρατος που ζητάει αχόρταγα κουτσομπολιό και ίντριγκα! «Αν μια εκπομπή θέλει να κάνει παρασκήνιο και κουτσομπολιό θα κάνει. Αν μια άλλη κυνηγάει να βρει αίμα και ύπουλες δολοφονίες θα βρει. Μια λέξη μπορεί να μεταφραστεί κατά το δοκούν έτσι ώστε να εξυπηρετείται ο σκοπός και το ζητούμενο. Ένοιωσα ότι υπάρχει γύρω μου μια τέτοια απόπειρα. Ήμουνα πάντα αυτό που ήμουνα, έλεγα πάντα αυτό που ένοιωθα, και ήλπιζα πως δεν ταΐζω αυτό που στα μάτια μου δεν είναι καλό».

Πιστεύει πως η τηλεόραση θέλει – δεν θέλει έχει σκοπιμότητες. Με πρώτη την επιβίωσή της. Μου μιλάει για την τηλεθέαση. «Τα νούμερα είναι μια ύπουλη σκοπιμότητα! Μπορεί να χαλάσουν εκπομπές, χαρακτήρες, ψυχές, προθέσεις. Πολλές φορές στην τηλεόραση δυστυχώς χρειάζεται αίμα, πόλεμος, ξεδιαντροπιά για να κάνουμε εντύπωση. Εγώ έχω μια αρχή από μικρός. Εάν ο κυρίαρχος «Θεός» είναι το χρήμα, όλα τα άλλα έπονται και θα φτάσουν στο τέλος του υπονόμου. Όταν έχεις θεοποιήσει το χρήμα εύκολα λες «ας πεθάνουν οι μισοί», εύκολα λες «δε βαριέσαι, εγώ τη βόλεψα», εύκολα χαλάς μέσα σου και χάνεις την πραγματική σου υπόσταση. Εγώ που τα λέω αυτά μπορεί να είμαι χειρότερος από τους ανθρώπους της τηλεόρασης. Είναι όμως ένας χώρος που δεν ελέγχω κι έτσι έχω «αθωώσει» τον εαυτό μου. Διακρίνω μόνο πού υπάρχει το υστερόβουλο και το βρώμικο στην τηλεόραση».

Η συζήτηση έρχεται και στον αποκλεισμό του Θεοχάρη Ιωαννίδη από την Eurovision - ο Κώστας πιστεύει ότι υπήρξε πολιτική παρέμβαση και αν τον ακούσετε θα καταλάβετε γιατί - και καταλήγει. «Αν δεν είναι πολιτική παρέμβαση τότε είναι το ύψος της βλακείας»!


http://www.newsbomb.gr

Σχόλια