«Να τους σουβλίσουν για να πεθάνω ήσυχη»!


Της Μαρίας Πανάγου

Όταν η γιαγιά του Γιώργου Σκυλογιάννη, η 76χρονη κυρία Παναγιώτα, έμαθε από εμάς ότι πιάστηκαν οι δολοφόνοι του εγγονού της, ξέσπασε σε ουρλιαχτά!

«Να τους πιάσουν και να τους σουβλίσουν στην πλατεία του χωριού», φώναζε συνέχεια κι έκλαιγε ακατάπαυστα για τον άδικο χαμό του εγγονού της που λάτρευε.

«Καταστραφήκαμε», λέει, «ο γιος μου και η νύφη μου δε ζουν πια, σερνόμαστε όλοι! Κι ούτε με νοιάζει αν είναι αλλοδαποί ή Έλληνες, με ενδιαφέρει να τους περάσουν ζωντανούς από ένα σουβλί και να τους δουν όλοι στην πλατεία να μην τους βγαίνει η ψυχή»!

Ο παππούς του Γιώργου είναι άρρωστος και δεν του έχουν πει τίποτα για το τραγικό θάνατο του Γιώργου.

Ήταν πολύ περήφανος που ο εγγονός του δούλευε στην ομάδα Δίας!

«Αν του πούμε ότι σκοτώθηκε», λέει η γιαγιά «θα πεθάνει αμέσως. Αν και κάτι πρέπει να έχει καταλάβει και από τότε έχει χειροτερέψει η υγεία του».

Οι γονείς του Γιώργου δεν θέλουν να μιλήσουν σε κανέναν. Και οι δύο δουλεύουν στο τμήμα καθαριότητας του Δήμου Τρικάλων. Όταν σήμερα τους ανακοίνωσαν ότι οι δολοφόνοι του παιδιού τους μάλλον βρέθηκαν, κατέρρευσαν και οι δύο.

«Είναι σε τραγική κατάσταση», λέει ο Αντιδήμαρχος Τρικάλων κ. Θεόδωρος Σπανός που τους συμπαραστέκεται από την πρώτη στιγμή.

«Εγώ είπα του πατέρα του σήμερα ότι βρέθηκαν οι άνθρωποι που τον σκότωσαν και μου είπε: "Θόδωρε κατέβασε τα τηλέφωνα, δε θέλω να μιλήσω σε κανέναν, δεν αντέχω, το παιδί μου δε γυρίζει πίσω, τι με νοιάζουν τα άλλα"; Εγώ ο ίδιος τον έβγαλα από τη θέση του καθαριστή σε απορριμματοφόρο όταν έχασε τον γιο του γιατί φοβήθηκα μην πέσει από το αυτοκίνητο όπως κρέμεται από πίσω. Τον έβαλα να δουλέψει σε άλλο τμήμα της καθαριότητας και πάντα μου έλεγε, "δώσε μου κι άλλη δουλειά αντιδήμαρχε για να μη σκέφτομαι, αλλιώς θα τρελλαθώ"».

http://www.newsbomb.gr/

Σχόλια