Μας κάνανε να μην νοιαζόμαστε για την Ελλάδα.Είναι θέμα επιβίωσης.


Χάσαμε το εθνικό μας φρόνημα.
Την Ακρόπολη που με αίμα,μάχες και θυσίες την κρατήσαμε όρθια είμαστε έτοιμοι να την ξεπουλήσουμε ανα πάσα στιγμή.
Τα νησιά μας που κάποτε για μια βραχονησίδα ήμασταν έτοιμοι να πολεμήσουμε τώρα διαπραγματευόμαστε λύσεις που βολεύουν.

Και είναι αλήθεια αυτο. με νοιάζει ρε αδερφέ.Συγνώμη από όλους όσους πολέμησαν για να είναι Ελληνικά όλα αυτα, αλλα δεν με νοιάζει.Με νοιάζει το παιδί μου να έχει να φάει.Με νοιάζει να μπορώ να στηρίξω την οικογένεια μου.Με νοιάζει να μην βλέπω να ψάχνουν στα σκουπίδια παιδιά.Δεν φταίω εγώ (τουλάχιστον έτσι θέλω να λέω) αλλά αυτοί που μηδενήσανε την Ιστορική αξία αυτών των κειμηλίων για την Ελλάδα. Με κάνανε να λέω χίλιες φορές να πουλήσουμε την Ακρόπολη για να μην μου βάλουνε και άλλους φόρους.Δεν έχω να πληρώσω.

Έτσι ακριβώς σκέφτονται αρκετοί. Λυπάμαι που το λέω αλλα οι Αμερικάνοι (ΓΑΠ) μας τελείωσαν.


Θα συνεχίσουμε να κοιμόμαστε? Θα συνεχίσουμε να θέλουμε να χάσουμε την ιστορία μας?

Είναι όλα στο χέρι μας............. ή μήπως όχι.

Σχόλια