Η απάντηση του Κώστα Χαρδαβέλα στις κατηγορίες περι «αμοιβών της ντροπής»


Δείτε τι απάντησε μέσα απο το site του pyles.tv ο διάσημος Δημοσιογράφος για τα όσα του καταλογίζουν οι "απλήρωτοι εργαζόμενοι του ΑΛΤΕΡ".



Ληστεία ή αλητεία τα όσα καταγγέλονται για εμένα από δήθεν "εργαζόμενους στο Alter";



Εδώ και λίγες ώρες κυκλοφορεί στο διαδίκτυο μία επιστολή που την υπογράφουν οι "απλήρωτοι εργαζόμενοι του Alter", στην οποία γίνονται "αποκαλύψεις" για το ποιός ευθύνεται για την κατάρρευση του σταθμού.

Θα αναφερθώ μόνο σε όσα αφορούν το πρόσωπό μου και θα δηλώσω αποφασισμένος την Δευτέρα το πρωί να προσφύγω στη δικαιοσύνη προκειμένου να ερευνηθεί αν πρόκειται περί ληστείας ή αλητείας!

Με τίτλο λοιπόν "Έτσι βούλιαξε το ALTER" οι συγγραφείς της επιστολής υποστηρίζουν ότι «oι αιτίες του κακού» για την τραγωδία του Alter βρίσκονται στις «αμοιβές της ντροπής». Ως μία από τις «αιτίες του κακού» εμφανίζεται να είναι η αμοιβή μου για το έτος 2009 η οποία φέρεται να ανέρχεται στα 760.000 ευρώ.

Είναι σαφές πως με βάση το δικό μου δελτίο παροχής υπηρεσιών καθώς και το Πόθεν Εσχες που καταθέτω κάθε χρόνο ως δημοσιογράφος, η αμοιβή μου από το Alter ήταν κατά πολύ μικρότερη από το αναφερόμενο ποσό. Υπήρξα πάντα πολύ καλά αμοιβόμενος στην τηλεόραση, αλλά οι αμοιβές μου δεν είχαν καμία σχέση με το ποσό που αναγράφεται!

Συνεπώς, δύο πράγματα συμβαίνουν: ή κάποιος άλλος έπαιρνε αυτά τα χρήματα εμφανίζοντάς τα ως αμοιβή δική μου- άρα πρόκειται περί ληστείας ή η επιστολή είναι ψευδής- άρα πρόκειται περί αλητείας!

Καλώ όσους υποστηρίζουν ότι οι ετήσιες αποδοχές μου στο σταθμό ήταν 760.000 ευρώ, να καταθέσουν άμεσα τα στοιχεία που διαθέτουν στο ΣΔΟΕ – έστω και αποστέλλοντάς τα ανωνύμως- ώστε να διαπιστωθεί ποιος έκλεβε τα χρήματα αυτά γιατί εγώ δηλώνω κατηγορηματικά ότι ουδέποτε τα έπαιρνα! Εαν υπάρχουν τέτοια στοιχεία, τότε είναι επιτακτική ανάγκη να κατατεθούν την Δευτέρα κιόλας στον εισαγγελέα για να δούμε ποιός τα εισέπρατε, παρουσιάζοντάς τα ως δική μου αμοιβή!

Εαν όμως δεν υπάρχουν στοιχεία και τα όσα γράφουν οι δήθεν "εργαζόμενοι του Alter" είναι κοινές συκοφαντίες, τότε θα ζητήσω την βοήθεια και την προστασία της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος ώστε να εντοπιστούν οι αποστολείς της επιστολής και να πάψει το βρώμικο παιχνίδι στις πλάτες των ανθρώπων του σταθμού! Θα προσφύγω στη δικαιοσύνη και αν δικαιωθώ θα ζητήσω το ποσό της αποζημίωσης για συκοφαντική δυσφήμηση να διατεθεί ΟΛΟ στους πραγματικούς εργαζόμενους στον σταθμό!

Ανεξάρτητα όμως από αυτό, δεν επιτρέπω σε κανέναν να με χαρακτηρίζει "αιτία του κακού" για την τραγική κατάσταση που βιώνουν οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους. Τα χρήματα που έβγαλαν από τις εκπομπές μου, όλοι οι σταθμοί στους οποίους έχω εργαστεί, ήταν πάντα δεκάδες φορές υπερπολλαπλάσια των αμοιβών μου. Εργάστηκα για έναν χρόνο απλήρωτος στο Alter, όσες φορές καταβλήθηκαν μισθοί δεν έλαβα τον δικό μου για να πληρωθούν οι χαμηλόμισθοι. το συμβόλαιό μου έχει λήξει από τις 31 Αυγούστου 2011 και όμως συνέχισα να παρουσιάσω χωρίς αμοιβή τις εκπομπές μου και τη νέα σεζόν, με την ελπίδα ότι αν όλοι μαζί προσπαθήσουμε κάτι θα αλλάξει.

Γνωρίζουμε όλοι, ποιοί και πώς οδήγησαν το Alter εδώ που βρίσκεται σήμερα! Μένει να μάθουμε ποιοί εισέπραταν υπέρογκα ποσά εμφανίζοντάς τα ως δική μου αμοιβή ή ποιοί γεμίζουν το διαδίκτυο με συκοφαντίες. Λίγη υπομονή...

Κώστας Χαρδαβέλλας

Σχόλια