Η περίπτωση του Ζούλιο Μπαπτίστα



Ο Τζιανπάολο Μοντάλι έχει συζητήσει με τον Βαγγέλη Μαρινάκη την περίπτωση του Ζούλιο Μπαπτίστα, όπως επιβεβαίωσε και με χθεσινές του δηλώσεις !


Ο τεχνικός διευθυντής της Ρόμα και παλιός προπονητής του βόλεϊ του Ολυμπιακού, διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με τον μεγαλομέτοχο του Ολυμπιακού και μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο στη μεταγραφή που κυνηγάει από προχθές ο Ολυμπιακός.

«Εχω πολύ καλή σχέση με τον κύριο Μαρινάκη. Πράγματι μιλήσαμε στο τηλέφωνο τις προηγούμενες ημέρες, αλλά τα πράγματα για τα οποία συζητήσαμε ήταν ιδιωτικής φύσεως. Συζητήσαμε για πολλά θέματα και φυσικά και για ποδοσφαιριστές», είπε ο Ιταλός.

Συγκεκριμένα για τον Μπαπτίστα, ο Μοντάλι είπε: «Θα σας μιλήσω ως στέλεχος της διοίκησης της Ρόμα. Ο Μπαπτίστα είναι ένας παίκτης που βρίσκεται στη μεταγραφική λίστα και παραχωρείται.
Υπάρχουν αρκετές ενδιαφερόμενες ομάδες σε Αγγλία, Ισπανία και Ιταλία. Στην ίδια λίστα είναι και ο Ντόνι και ο Σισίνιο».

Πόσο κοστίζει όμως ο Βραζιλιάνος; Την απάντηση έδωσε ο Μοντάλι μιλώντας σε ελληνικό site:
«Μιλώ με τον κύριο Μαρινάκη, τον πρόεδρο του Ολυμπιακού, με στόχο τη συνεργασία με τη Ρόμα χωρίς τη μεσολάβηση των μάνατζερ. Η καρδιά μου βρίσκεται στον Ολυμπιακό και θέλω να τον βοηθήσω, με γνώμονα φυσικά και το καλό της Ρόμα. Θα στείλω τη Δευτέρα μια λίστα στον Ολυμπιακό με παίκτες που μπορούμε να του δανείσουμε.

Ο Μπαπτίστα δεν ταιριάζει στο στυλ παιχνιδιού του Ρανιέρι και θέλουμε να τον πουλήσουμε, όχι να τον δανείσουμε, για να βρούμε λεφτά και να αγοράσουμε τον Μπουρδίσο από την Ιντερ. Η αρχική τιμή του ήταν 7 εκατομμύρια ευρώ, αλλά μπορώ να μεσολαβήσω και να τον πάρουν με 4 εκατ. ευρώ. Πρέπει, όμως, να τα βρουν και με τον παίκτη, του οποίου το κασέ φτάνει τα 2,8, και να τον πείσουν να έρθει στην Ελλάδα».

Στην περίπτωση φυσικά του Βραζιλιάνου μεσοεπιθετικού, εμπλέκεται και μάνατζερ, ο οποίος μάλιστα δεν έχει κάνει ποτέ δουλειά με τον Ολυμπιακό, όσο κοντά κι αν ήρθε σε άλλες περιπτώσεις. Ο λόγος για τον Χουάν Φίχερ που δήλωσε:

«Ο Μπαπτίστα θέλει μία ομάδα που θα του δώσει περισσότερο χρόνο συμμετοχής. Το μέλλον του θα το αποφασίσει μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο. Εχει ένα μεγάλο συμβόλαιο με τη Ρόμα, αλλά όλα είναι πιθανά. Επειτα από μια καλή πρώτη σεζόν, έπαιξε λιγότερο φέτος. Το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι πολύ σημαντικό, θα δούμε».

Πάντως, ο Μοντάλι μίλησε και για το ενδεχόμενο περαιτέρω συνεργασίας με τον Ολυμπιακό:
«Εγώ έχω έναν ακόμα χρόνο συμβόλαιο με τη Ρόμα και μου πρότειναν να το ανανεώσω από τώρα για άλλα δύο χρόνια. Δεν βιάζομαι, όμως, διότι έχω προτάσεις από την Τότεναμ, τη Μαρσέιγ κι άλλες ευρωπαϊκές ομάδες.
Στη Ρόμα περνούν όλα από το χέρι μου, εκτός από τα οικονομικά, τα οποία ρυθμίζει το λογιστήριο. Με τον πρόεδρο κάνουμε τον προϋπολογισμό της ομάδας, με τον προπονητή αποφασίζουμε ποιους παίκτες θα αποκτήσουμε και ποιους θα παραχωρήσουμε και κάνω τις διαπραγματεύσεις. Συνοδεύω την ομάδα σε όλες τις αποστολές και είμαι ο συνδετικός κρίκος των παικτών και της διοίκησης.

Θέλω να έρθω, αρκεί να υπάρχει όραμα. Να φτιάξουμε έναν Ολυμπιακό με ευρωπαϊκή νοοτροπία, όχι ελληνική. Να ξεφύγει ο Ολυμπιακός από τα ελληνικά σύνορα, να έχει άριστες διεθνείς σχέσεις με τα μεγάλα ευρωπαϊκά κλαμπ και φυσικά να νικά τον Παναθηναϊκό.

Μαθαίνω ότι και ο κύριος Μαρινάκης έχει τις ίδιες φιλοδοξίες. Δεν συνεργάσθηκα με τον κύριο Κόκκαλη, αλλά κάθε εμπόδιο για καλό. Μπορεί να συνεργασθώ με τον κύριο Μαρινάκη, ο οποίος μου είχε κάνει πρόταση να αναλάβω και την ομάδα βόλεϊ, ήδη όμως είχα στραφεί στο ποδόσφαιρο.

Μαθαίνω ότι ο κύριος Μαρινάκης είναι ένας αξιόλογος νέος άνθρωπος, που λατρεύει τον Ολυμπιακό και φιλοδοξεί να τον κάνει μεγάλο. Είναι και λίγο τρελός (σ.σ.: στα ελληνικά) όπως κι εγώ. Θέλω να έρθω στην Ελλάδα και στον Ολυμπιακό, διότι αγαπώ την πατρίδα σας και ήμουν ο μοναδικός Ιταλός που τάχθηκε υπέρ της υποψηφιότητας της Αθήνας και κατά της Ρώμης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Τόσο εγώ όσο η σύζυγος και το παιδί μου λατρεύουμε την Ελλάδα»


http://www.bam.gr

Σχόλια