Τα γενέθλια του "Χάρυ Ποτερ"!


Ο Χάρι Πότερ είναι ένα party animal!

Ο Daniel Radcliffe έγινε 21 και τα γιόρτασε πρώτα στην Αγία Πετρούπολη, στη Ρωσία, και χθες στο Λονδίνο.

Ο ηθοποιός εθεάθη με φίλους, μοιάζοντας να περνάνε πολύ καλά!

Για το χρόνο που πέρασε στη Ρωσία, είπε: "Ήταν φανταστικό. Ήμουν στην Αγία Πετρούπολη για τα γενέθλιά μου, που είναι ίσως το πιο όμορφο, το πιο απίστευτο, υπέροχο μέρος που έχω πάει ποτέ στη ζωή μου. "

πηγή:eonline.com

Φυσικά, η επιτρεπόμενη ηλικία κατανάλωσης αλκόολ στο Λονδίνο είναι τα 18, έτσι ξέρει τον τρόπο του γύρω από μια μπύρα.

Δεν είπε λέξη σχετικά με το εάν κάποιος από το καστ του Harry Potter τον βοήθησαν να γιορτάσει, αλλά παραδέχτηκε ότι ήταν πολύ λυπηρό όταν άρχισαν τα γυρίσματα της τελευταίας ταινίας.

«Ήμασταν και οι τρεις μας, εγω, ο Ρούπερτ και η Έμα.
Kλάψαμε και οι τρεις αλλά δεν είχα ξαναδεί
τον Ρούπερτ να κλαίει ,αυτό ήταν πραγματικά παράξενο",είπε στην LA Times.

Aw, αγαπάμε αυτό όταν ένας άντρας μπορεί να αποδείξει ηπιότερη πλευρά του.

Σχόλια