Μένιος Φουρθιώτης: "Πώς έφτασα να ζυγίζω 39 κιλά"


Ο πολυσυζητημένος 26χρονος Mένιος εξομολογείται σπαρακτικά όλα όσα ζει εξαιτίας της νευρικής ανορεξίας τα τελευταία δύο χρόνια.

Πώς έφτασες να ζυγίζεις σήμερα 39 κιλά;

Το πρόβλημά μου δημιουργήθηκε σταδιακά. Μέχρι τα τέλη του 2008, ζύγιζα 145

κιλά. Όμως δεν αισθανόμουν καλά με τον εαυτό μου. Μου έλεγαν οι άλλοι ότι είμαι χοντρός, ότι δεν είμαι ωραίος, ένιωθα ότι δύσκολα θα με προσεγγίσει κάποιο άτομο ερωτικά λόγω της εμφάνισής μου, κάποιοι «φίλοι» με κορόιδευαν πίσω από την πλάτη μου για τα κιλά μου κι έτσι ουσιαστικά αρρώστησα αφού, επιδιώκοντας να γίνω γρήγορα αρεστός, ξεκίνησα να μην τρώω σχεδόν τίποτα. Ό,τι έτρωγα –ακόμη και ένα φρούτο–, μετά πήγαινα στην τουαλέτα για να το αποβάλω, πιστεύοντας ότι με αυτό τον τρόπο θα καταφέρω να γίνω κι εγώ σαν τα μοντέλα που έβλεπα στην τηλεόραση με τα τέλεια κορμιά. Έτσι, για δύο χρόνια έκανα καθημερινά εμετό οτιδήποτε έτρωγα. Κάποια στιγμή,

στα τέλη του 2009, ήμουν σταθερός στα 70 κιλά. Και παρέμεινα σε αυτά για έξι μήνες.

Κατά τη διάρκεια των έξι αυτών μηνών, συνέχιζες να υποφέρεις από νευρική ανορεξία;

Ναι. Ακόμα και τότε που –υποτίθεται– ήμουν σε «φυσιολογικά» κιλά, δεν σταμάτησα να αποβάλλω το φαγητό, ενώ συνήθως το απέφευγα. Το φαγητό είχε γίνει ο εχθρός μου. Θυμάμαι πως όσοι με έβλεπαν έπειτα από πολύ καιρό, μου έλεγαν «Ουάου, μπράβο, έχασες πολλά κιλά, σου πάει», αλλά κανείς τους δεν ήξερε ότι είχα χάσει αυτά τα κιλά λόγω της νευρικής ανορεξίας.

Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί!

Σχόλια