Πετρούλα Κωστίδου:«Εν μέσω κρίσης, βρήκα τρόπο να βγάλω λεφτά»


Λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του dvd της με θέμα το Καμα Σούτρα, η performance artist Πετρούλα προσφέρει μια προνομιακή ματιά στο χοροπηδητό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τη δουλειά της τον κόσμο και πάνω απ’ όλα την τέχνη της.

Όσον αφορά το «τελειομανής» που προηγήθηκε, αυτό προκύπτει τόσο από τις 12-16 ώρες δουλειάς που η Πετρούλα ρίχνει καθημερινά, χωρίς καμία διαμαρτυρία, εδώ και έξι μήνες που εργάζεται στο πολιτικό ρεπορτάζ, όσο και από τις σχετικές δηλώσεις της του τύπου «Δεν με ενδιαφέρει αν ιδρώσω ή γυρίσω στο σπίτι λιώμα στη κούραση μετά από 18 ώρες. Στη δουλειά μου θέλω να είμαι άψογη. Αν κάτι δεν γίνει σωστά τότε δεν θα βγει καθόλου.» Σημειωτέον ότι, εκτός από τη βασική της δουλειά, υπάρχουν και τα εξτραδάκια. «Έχω οργώσει όλα την ελληνική επαρχία. Κάθε Παρασκευή και Σάββατο πραγματοποιώ εμφανίσεις, επιστρέφω με το αεροπλάνο Κυριακή μεσημέρι και μετά κοιμάμαι σερί μέχρι τη Δευτέρα το πρωί. Εννοείται πως δεν παραπονιέμαι. Τα χρήματα που παίρνω στα έξτρα είναι τα ίδια από την εποχή που ξεκίνησα να λέω τον καιρό. Δεν έχω πέσει ούτε ένα ευρώ. Πάλι καλά. Εν μέσω κρίσης, βρήκα τρόπο να βγάλω λεφτά». Η αλήθεια είναι ότι πολλά μπορείς να της καταλογίσεις, αλλά η τεμπελιά σίγουρα δεν είναι ένα από αυτά. Παρ’ ότι προέρχεται από οικογένεια που έχει οικονομική άνεση, η ίδια δουλεύει από τα 14 της και κατέβηκε στην Αθήνα λίγο πριν από τα 17 της χωρίς ένα ευρώ στην τσέπη: «Στην αρχή ήταν δύσκολα. Έτρεχα στα κάστινγκ όπως τα άλλα μοντέλα και είχα φτάσει στο σημείο να μου κόψουν δύο φορές το ρεύμα στο σπίτι χωρίς να πω τίποτα στον πατέρα μου.»

Περισσότερα στο Nitro που κυκλοφορεί!

Σχόλια