Το σκάνδαλο φέρνει..αλήθειες;;;


Τώρα που τον χτυπούν τα σκάνδαλα,αμφιβάλλει ο κ.Παπακωνσταντίνου για την "σωτηρία" μας;
Σκάνδαλο που γνώριζαν εκ των προτέρων σίγουρα,σκάνδαλο που επέλεξαν να βγάλουν στην φόρα τώρα. Το θέμα είναι ότι μήπως ο κ.Παπακωνσταντίνου επέλεξε να πει την αλήθεια πλέον και "κάποιο" δυσαρεστήθηκαν με αυτή την απόφαση και του...ξετρύπωσαν λερωμένη ποδιά;

Εγω δεν είμαι μέσα,ούτε έχω διασυνδέσεις.Απλά,βλέπω και ακούω.Και όταν αυτα που ακούω και βλέπω αντικρούονται μεταξύ τους,μιλάω.

Και λέω........

Μήπως τωρα που τον χτύπησαν (και καλά έκαναν) έριξε απειλές τύπου "Μπορεί και να μην σωθούμε" ;;; Γιατί κάπως έτσι εμένα μου ακούστηκε σε ομιλία του ενώπιον των ευρωπαίων σοσιαλιστών. Σαν απειλή,σαν.."τολμήστε και θα δείτε τι θα πώ".

Το...ΣοσιαλοΛυβικό πέλαγος φλέγεται

Σχόλια