Κολλημένοι με την οικονομία είναι οι Γερμανοί, θέτοντας σε δεύτερη μοίρα οποιαδήποτε έννοια ποιότητας στη ζωή τους. Σύμφωνα λοιπόν με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας μετρήσεων GfK σε δείγμα 30.000 καταναλωτών από τη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, το 51% των Γερμανών καταναλωτών απάντησαν πως μοναδικό κριτήριο στις αγορές προϊόντων για αυτούς είναι η τιμή.
Στο υπόλοιπο 49% μόλις το 60% επιμένει στην αγορά ειδών με γνώμονα την ποιότητα ενώ το υπόλοιπο ποσοστό απλά ζητά άλλες δεσμεύσεις εκτός τιμής. Κοινώς, οι άνθρωποι που μιλούν για νουθεσία των κακών νότιων και των Ελλήνων επιδιώκουν να μας πάνε χρόνια πίσω και στον τομέα της ποιότητας καθώς οι ίδιοι έχουν ξεχάσει τί σημαίνει αυτή η λέξη για τους ίδιους. Το παραπάνω δείγμα της έρευνας όμως αποδεικνύει και κάτι παραπάνω.
Πως η Γερμανία την οποία οι πολιτικοί της θέλουν να την εμφανίσουν σαν μια ισχυρή και σφριγηλή οικονομία, μάλλον έχει πύλινα πόδια καθώς μια μεγάλη μερίδα κατοίκων της έχει ξεχάσει τί θα πει ποιότητα και επιλέγει με όρους νεόπτωχων.
Την ίδια στιγμή η έρευνα μιλά για την πτώση της κατανάλωσης στην χώρα της Α. Μέρκελ ενώ είναι γνωστό σε όλους πως εάν η Γερμανία απολέσει τις υψηλές τις εισαγωγές στην υπόλοιπη Ευρώπη λόγω αδυναμίας χωρών όπως η Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα ή Πορτογαλία να αγοράσουν γερμανικά βιομηχανικά είδη, το πρόβλημα του ισοζυγίου του Βερολίνου θα είναι μεγάλο.
http://www.protothema.gr/
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας παρακαλούμε να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Όλες οι γνώμες είναι ελεύθερες.
Περιμένουμε την δική σας....