Πώς η πτωχευμένη Leo Burnett συνεχίζει να υπάρχει από την πίσω πόρτα!

Φέσωσαν την αγορά με 25 εκατ. ευρώ, πέρασαν εν μια νυκτί όλους τους πελάτες της πτωχευμένης Leo Burnett στα σχήματα Starcom και Stralink και τώρα κάνουν πως δεν έχουν σχέση με την πρώην μητρική τους

 

 

Αλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς, λέει ο λαός και αυτό φαίνεται να συμβαίνει στην περίπτωση του πρώην ομίλου διαφήμισης Leo Burnett, που μέσω της θυγατρικής του Starcom Media και της έτερης συνδεδεμένης εταιρείας Starlink, που ανήκουν στον γαλλικό όμιλο Publicis, αρνείται να πληρώσει τις υποχρεώσεις του προς την αγορά την ίδια ώρα που απαιτεί να εξοφληθεί από τα εγχώρια ΜΜΕ. Κι όλα αυτά ερήμην των πελατών τους, οι οποίοι πλέον αποκτούν σοβαρό πρόβλημα με τα εγχώρια media λόγω των χειρισμών της διαφημιστικής εταιρείας.

Θεωρώντας προφανώς την Ελλάδα μπανανία, ο γαλλικός πολυεθνικός όμιλος Publicis και ο επικεφαλής του Γαλλοεβραίος κ. Ματίας Εμεριχ, ενώ πτώχευσαν αιφνιδιαστικά τη θυγατρική τους Leo Burnett αφήνοντας χρέη 20 εκατ. ευρώ στην αγορά και οδηγώντας εκατοντάδες ανθρώπους στην ανεργία και την ίδια ώρα κατηγορούνται πως είχαν δώσει προκαταβολές 24 εκατ. ευρώ στο ALTER, τώρα με τα δύο υπόλοιπα εταιρικά τους σχήματα που συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στη χώρα, τις εταιρείες Starcom και Starlink επιδιώκουν σαν να μην τρέχει τίποτα όχι μόνο να μην πληρώσουν παλιές οφειλές της Leo Burnett αλλά ταυτόχρονα να εισπράξουν και νέες! Κι όλα αυτά ενώ έχουν δικαστικές εκκρεμότητες σε βαθμό κακουργήματος με ελληνικά ΜΜΕ, προεξάρχοντος του ΑΝΤ1.

Πιο συγκεκριμένα, οι εταιρείες Starcom και Starlink του ομίλου Publicis, από τα ίδια τα γραφεία της πτωχευμένης Leo Burnett και υπό την καθοδηγητική μπαγκέτα Γάλλων μάνατζερ, επιδιώκουν και να μην πληρώσουν καμία υποχρέωσή τους και να εισπράττουν από τα ελληνικά media. Ολα αυτά φυσικά ερήμην των πελατών τους όπως δηλαδή οι εταιρείες Phillip Morris, L’Oreal, Procter & Gamble, Emirates, Western Union, Ferrero, οι οποίοι ως διά μαγείας μέσα σε ένα βράδυ από την πτώχευση της Leo Burnett πέρασαν στα δύο σχήματα. Πρόκειται για καταφανή εξαπάτηση των εμπορικών συνεργατών της Leo Burnett, καθώς οι Γάλλοι μετέφεραν πελατεία από το πτωχευμένο σχήμα σε ένα άλλο - και πάλι όμως δικό τους. Θα πρέπει να τονίσουμε πως Starcom και Leo Burnett είχαν ίδιο ΑΦΜ και μόνο η Starlink είχε διαφορετικό. Αυτό, όμως, δεν αλλάζει τίποτα, καθώς και οι τρεις εταιρείες διοικούνταν από τα ίδια άτομα, συστεγάζονταν και οι μέτοχοί τους ήταν επίσης οι ίδιοι. Αρα η συνέχιση της λειτουργίας σήμερα των σχημάτων Starlink - Starcom είναι η έμμεση συνέχιση της πτωχευμένης Leo Burnett. Οσοι γνωρίζουν, μάλιστα, πρόσωπα και καταστάσεις μέσα από την εταιρεία ξέρουν πως μέσα σε ένα βράδυ μετά την πτώχευση της Leo Burnett οι πελάτες της μεταφέρθηκαν στην Blackpencil, εταιρεία του ομίλου Publicis, και κατόπιν στη θυγατρική Starlink.

Τα παραπάνω τα γνωρίζουν άραγε οι πολυεθνικές εταιρείες-πελάτες των Starlink και Starcom; Συναινούν άραγε με τις πρακτικές των δύο σχημάτων που χρωστάνε εκατομμύρια ευρώ και σήμερα πιέζουν ελληνικά ΜΜΕ; Ποια είναι άραγε η αξιοπιστία ενός γκρουπ που άφησε ακάλυπτες επιταγές στον ΑΝΤ1 ύψους 5 εκατ. ευρώ, στο MEGA 4 εκατ. ευρώ, ενώ αντίστοιχες μικρότερων ποσών έχουν στα χέρια τους οι υπόλοιποι τηλεοπτικοί σταθμοί και πολλές εφημερίδες; Θα πρέπει να σημειώσουμε πως η διαφημιστική εταιρεία είχε εισπράξει χρήματα από τους πελάτες για τη διαφημιστική τους προβολή, τα ΜΜΕ είχαν διαθέσει τον διαφημιστικό τους χώρο και χρόνο, αλλά οι επιταγές που εκδόθηκαν από τη Leo Burnett ουδέποτε πληρώθηκαν. Μεταξύ των πελατών της πτωχευμένης εταιρείας συμπεριλαμβάνονται μερικοί από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στη χώρα, όπως ο ΟΠΑΠ, η Εθνική Τράπεζα αλλά και το Ελληνικό Δημόσιο, κυρίως μέσω του υπουργείου Εσωτερικών. Πελάτης της διαφημιστικής ήταν και η Procter & Gamble, με μια σειρά από brands που διαφημίζονται διαρκώς στο σύνολο των ελληνικών ΜΜΕ.

http://www.protothema.gr/

Σχόλια