ΣΟΚ: Μετανάστες εντάσσονται στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!


Σήμερα το πρωί στην εκπομπή ΤΩΡΑ στον ΣΚΑΪ ακούστηκε ο φόβος όλων των Ελλήνων. Ο Γιάννης Πανούσης αποφάσισε την ένταξη των μεταναστών στην Ελληνική αστυνομία. 
Άτομα δηλαδή απο άλλα κράτη θα κρατούν τον νόμο στα χέρια τους. Αρχίσαμε τις απελευθερωτικές κινήσεις της αριστεράς ή μου φαίνεται;
Ανεπίτρεπτα πράγματα είναι αυτα. Δηλαδή συγνώμη, είμαι στον Αγιο Παντελεήμονα και έχω εμπλοκή με 2-3 Πακιστανούς,Σύριους ή ότι άλλο θέλετε, και κα΄'ω την αστυνομία....Θέλετε να μου πείτε οτι ο Πακιστανός αστυνομικός (με τα όσα έχει τραβήξει αυτός και οι μετανάστες απο διάφορους εθνικιστές Έλληνες) θα πράξει σωστα την δουλειά του;
Θα μου πείτε γιατί ο Έλληνας που φταίει δεν φταίει ο Πακιστανός θα φάει το βρωμόξυλο την κάνει σωστά; Οχι, αλλα εδω μιλάμε για σοβαρό πρόβλημα. Πολύ σοβαρό και δυστυχώς γράφεται με μικρά γράμματα μέχρι τώρα στο συμφωνητικό του λαού με την κυβέρνηση. Ο νόμος της Ελλάδος στα χέρια τους;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Για σκεφτείτε το λίγο.......

Σχόλια