Το Athens Pride προσβάλει δεν διαμαρτυρεται!!!!

Δεν είμαι υπέρ του να στερείς τα δικαιώματα απο κάποιους, πόσο μάλλον απο ανθρώπους που ήταν στο παρελθόν στο στόχαστρο. Είμαι υπερ της φράσεις "ο καθένας είναι ελευθερος να κάνει ότι θέλει στο κρεβάτι του" και θα συμπληρώσω και στο σπίτι του. Αλλά όταν αυτός που ήταν υποθετικά μέχρι πρότεινος το θύμα να γίνει ο θύτης.


Και το λέω αυτό γιατί δεν θεωρώ πως πλέον βλέπει κανεις τους gay ως περιθωριακούς. Αντίθετα βρίσκονται πλέον παντου. Στην τηλεόραση,στην Βουλή, στην δουλειά διπλα σου, στο σχολείο  κλπ κλπ. Αρα μιλάμε για κομμάτι του συνόλου. Το ότι μερικά άτομα θέλουν να προκαλούν με την εμφάνιση τους ΟΧΙ, αυτό δεν το δέχομαι.
Δεν δέχομαι ότι ο άλλο ειναι gay, και θέλει να βγαίνει στους δρόμους με ανδρικά μόρια να κρέμονται και εσώρουχα που κρύβουν...την φαντασία τους. Οχι γιατι με την λογική αυτή θα έπρεπε και εγω που ειμαι straight να έχω το δικαίωμα να πάνω εξω απο την βουλή με το εσωρουχο μου και να αρχίσω να χουφτώνω την φίλη μου που επίσης θα ήταν μισόγυμνη. Αλλα εκεί εμένα θα με συλλαμβάνανε για προσβολή και θα γινόμουν πρώτο θέμα στα κανάλια. Άρα προς τα που ακριβώς βρίσκεται ο ρατσισμός; Οταν τους υποτίθεται αδικημένους ομοφυλόφιλους τους αντιμετωπίζουμε ελαστικά και χωρις περιορισμούς και τους ετερόφυλους με όρια προς την κοινωνία;

Γιατι να δίνουμε το δικαίωμα στον καθένα να προσβάλλει το θρησκευμα;Όπως το εν λόγο άτομο που θέλησε να βάλει την φωτογραφία του Αγίου Νικολάου μπροστά απο τα γεννητικά του όργανα. Αυτό το άτομο διαμαρτύρεται ή προσβάλλει; Το έκανα για να δείξει ότι η εκκλησία ειναι ενάντια;

Η Βουλή δεν φωτίζεται στα χρώματα της γαλανόλευκης και φωτίστηκε στα χρώματα του Athens Pride;

Νομίζω η κυβέρνηση πρέπει να αλλάξει συντομα.Και όχι για να στερήσει τα δικαιώματα αυτών των ανθρώπων, αλλα για να οριοθετήση συμπεριφορές.

Σχόλια